Üye İşyeriyim

Ödemelerimi ne zaman alacağım?

Ödemeleriniz, Üye İşyeri Sözleşmenizde belirtilen vadeler doğrultusunda hesabınıza yapılacaktır. Hesap bilgilerinize Üye İşyeri Yönetim Paneli’nden ulaşabilirsiniz.

Komisyon faturalarımı ne zaman alacağım?

Sanal POS kullanımından kaynaklanan işlemlerinizi takip eden ayın ilk haftası, işlemlerinizden doğan komisyon faturası e-posta adresinize gönderilir.

Farklı bir ödeme çözümünden nasıl yararlanabilirim?

Farklı bir web sitesi için Sanal POS ya da mevcutta kullandığınız uygulamanız / web siteniz için Mobil Ödeme çözümlerimizden yararlanabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için tr.destek@wirecard.com adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İade / İptal işlemleriyle ilgili sorun yaşıyorum.

İptal ve iade işlemleriniz Üye İşyeri Yönetim Paneli üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Bunun için panelinize giriş yaparak yönlendirmeleri izlemeniz yeterli.

Üye İşyeri Yönetim Paneli’nin kullanımıyla ilgili sorunlarım var.

Üye İşyeri Yönetim Paneli’ne giriş yaptıktan sonra Sıkça Sorulan Sorular bölümümüzden panel kullanımıyla ilgili tüm bilgilere erişebilirsiniz.

Dolandırıcılık işlemlerine karşı nasıl koruma sağlıyorsunuz?

Bizimle çalışan Üye İşyerlerimizin tüm işlemleri gelişmiş fraud önleme araçlarıyla korunmaktadır. Firmaların ihtiyaçlarına göre de özelleştirilebilen fraud önleme altyapımızla, şüpheli işlemleri hızlıca tespit ederek hem firmalarımızı hem de onların müşterilerini olası tehditlere karşı koruyarak, müşteri memnuniyetini artırıyoruz. Aynı zamanda firma ve kart bazlı işlem limitleriyle de yüksek hacimli olası dolandırıcılık işlemlerini başlamadan engelliyoruz.

Üye İşyeri değilim

Nasıl başvuruda bulunabilirim?

Farklı ödeme çözümlerimiz için ilgili ürün sayfalarında yer alan başvuru formlarını kullanarak başvuruda bulunabilirsiniz. Bunun yanı sıra tr.destek@wirecard.com.tr adresine de e-posta ile ulaşabilirsiniz.

Başvururken nelere dikkat etmeliyim?

Web siteniz ya da uygulamanız kullanıma hazır olmalıdır. Eğer demonuz varsa, demonuza erişmek için gerekli bilgileri tarafımıza iletmeniz gerekmektedir. Satışını planladığınız ürün ya da hizmet Türkiye kanun ve mevzuatlarına uygun olmalıdır. Sanal POS hizmetimizden yararlanabilmek için Türkiye’de yerleşik bir firmanız olması da gerekmektedir.

Başvurumla ilgili durumu nasıl öğrenebilirim?

Başvuru formumuzu doldurduktan sonra size iletilen başvuru numarasıyla birlikte tr.destek@wirecard.com.tr adresinden bize ulaşıp başvurunuzla ilgili durumu öğrenebilirsiniz.

Ürünlerle ilgili ayrıntılı bilgiye nereden ulaşabilirim?

Sunduğumuz tüm ödeme çözümlerini incelemek için buradan ilgili broşürümüzü indirebilir ya da ilgili ürün sayfalarımızdan aradığınız çözümle ilgili bilgi alabilirsiniz.

Wirecard Üye İşyeri’nde Alışveriş / İşlem Yaptım

Ekstremde neden Wirecard yazıyor?

İşlem yaptığınız web sitesi ya da uygulama Wirecard Sanal POS altyapısını kullanıyorsa ekstrenizde ya da kart işlemlerinizde “Wirecard” açıklaması yer alacaktır. Wirecard Türkiye, lisanslı bir ödeme kuruluşudur ve kart sahibinin bilgisi dışında işlem yapması mümkün değildir. İşlem gerçekleştirdiğiniz işyerini hatırlamıyorsanız tr.destek@wirecard.com adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Entegrasyonla ilgili bilgi almak istiyorum.

Hangi altyapıları destekliyorsunuz?

Sanal POS için hazır altyapılardan Ideasoft, Ticimax ve Platin Market’i destekliyoruz. Açık kaynaklı altyapılardan Woocommerce, Opencart, Magento ve Prestashop için de ücretsiz plugin sağlıyoruz.

Mobil Ödeme çözümleri için Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom ile çalışıyoruz.

Entegrasyon dokümanlarınıza nereden ulaşabilirim?

developer.wirecard.com.tr adresinden tüm entegrasyon dokümanlarımıza ulaşabilirsiniz. Entegrasyon süreciyle ilgili tüm sorular için tr.destek@wirecard.com adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Diğer

Fiyat / komisyon oranları hakkında nasıl bilgi alabilirim?

Sunduğumuz tüm ödeme çözümlerinde uygulanan komisyon oranları iş modelinize ve cironuza göre değişiklik göstermektedir.

Sanal POS ve Mobil Ödeme çözümlerimizde işlem başına ücret, yıllık ücret, chargeback işlem maliyeti ya da aylık sabit ücret gibi maliyetler bulunmamaktadır. Ödeme vadeleri kullanılan ödeme çözümüne göre değişiklik gösterebilmektedir. Ayrıntılı bilgi için tr.destek@wirecard.com adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Aradığım sorunun cevabını bulamadım

Bizimle her zaman tr.destek@wirecard.com adresinden iletişime geçebilirsiniz. Ekibimiz en kısa sürede size dönüş yapacaktır.