Dünyanın dört bir yanındaki herkes COVID-19’dan dolayı büyük bir belirsizlikle karşı karşıya kaldı. Üye İşyerlerini ve iş ortaklarını her zaman destekleyen ve hizmet devamlılığını sağlamaya kararlı Wirecard, bu salgın hastalık süresince daha da fazla kararlılık ortaya koymaktadır. Faaliyetlerinizin devamlılığını sağlamayı ve ortaya çıkabilecek özel taleplerinizi karşılamanıza yardımcı olmayı kendimize görev biliyoruz.

Tamamen dijital bir kuruluş olarak, faaliyetlerinizin devam etmesi ve hizmetlerimizin kullanılabilir olması için tüm önlemleri aldık:

  • Mümkün olan her noktada uzaktan çalışmaya geçtik.
  • Tüm iletişim merkezi ve destek hatları mesai saatleri içerisinde ulaşılabilir ve telefon numarası ve e-posta adresleri geçerliliğini korumaktadır.
  • Tüm ödeme hizmetleri her zaman olduğu gibi devam etmektedir.
  • Müşteriler, ortaklar ve satıcılar ile doğrudan temas halinde olan tüm iş arkadaşlarımıza mevcut iletişim bilgilerinden ulaşılabilir.
  • Çalışanlarımıza dizüstü bilgisayar, telefon ve ağ erişimi ile evden çalışma imkanı verilmiştir. İşin yürütülmesi için gerekli çevrim içi işbirliği araçlarının tamamına uzaktan erişim mümkündür.
  • Ekiplerimiz uzaktan çalışma konusunda deneyim sahibidir. BT donanımının işletilmesi ve sanal ekip organizasyonu her zaman olağan çalışma prosedürlerinin bir parçası olmuştur.

Wirecard yönetim ekibi ve oluşturulan çalışma grupları da, işlerin sürekliliğinin sağlanması ve etkilenenlerin güvenlik ve sağlığının desteklenmesi amacıyla, değişken durumu değerlendirmek ve uygun müdahalelerde bulunmak üzere sürekli olarak toplantı gerçekleştirmektedir. Wirecard dünyanın dört bir yanındaki hükümetler ve kamu sağlığı mercileri ile yakın temas halindedir ve onların talimatlarına uygun olarak faaliyet göstermektedir.

Çalışanlarımız ve çalışanlarınızın sağlığına öncelik veriyoruz; dolayısıyla işgücümüzün büyük bir kısmı evden uzaktan çalışma gerçekleştirmektedir ve olası bulaşmayı engellemek adına kapsamlı önlemler alınmıştır. Çalışanlarımızın sadece birbirleriyle değil, aynı zamanda siz ve ortaklarımız ile iletişim kurması için çevrim içi işbirliği araçları kullanılmaktadır.

Aşağıda iş sürekliliği planlarımızın uygulanması ile ilgili olarak sıkça sorulan sorulara verilen cevapları bulacaksınız. Daha fazla sorunuz veya endişeniz olması durumunda, bizimle iletişim kurmaktan çekinmeyin. Bu bilgiler aynı zamanda çevrim içi olarak da yayınlanmaktadır; değişiklikler meydana geldikçe düzenli olarak güncellenecektir.

Sıkça Sorulan Sorular

1. Wirecard İş Sürekliliği Planı nedir?

Wirecard esaslı bir iş sürekliliği yönetim programı uygulamaktadır. Wirecard’da bulunan her bir birimin olası etkilerin niteliğine dayalı olarak uyguladığı özel planlar bulunmaktadır. Wirecard işgücümüz, iş yerlerimiz, teknolojilerimiz ve kritik bağlı birimlerin sürekli olarak hizmet vermesine yönelik olarak hazırlık ve müdahale planları geliştirmiştir. Küresel ekiplerimiz sayesinde farklı coğrafyalar üzerinde sorumluluk paylaşımında bulunarak daha fazla esneklik meydana getiriyoruz. Zorunlu uzaktan çalışma çözümlerinin uygulandığı tüm ofisler temel iş süreçlerini ve müşteri desteğini müşteri hizmetlerinde herhangi bir kesinti olmaksızın devam ettirme kabiliyetine sahiptir.

2. Hizmetlerim etkilenecek mi?

Wirecard hizmetlerim devam ettirilmesi konusunda kararlıdır. Dijital finansal ticaret platformumuz maksimum kullanılabilirlik ve esneklik sağlanacak şekilde tasarlanmıştır. Bu aşamada, tam olarak faaliyet göstermekteyiz ve COVID-19 salgınından dolayı hizmetlerimizin herhangi birinde herhangi bir kesinti olmasını beklememekteyiz.

3. Müşterilerin desteklenmesi konusunda herhangi bir endişeniz var mı?

İşgücümüzün ölçeği ve küresel dağılımı ve tam olarak dijital olan süreçlerimizden dolayı, Wirecard dünyanın her yerinde esnek ve sürekli hizmetler verebilmektedir. Tüm faaliyetlerimiz, sizin işletmenizin de sürekliliğini sağlamak adına olağan bir şekilde devam etmektedir.

4. Wirecard’dan COVID-19 ile ilgili güncel bilgileri nasıl alabilirim?

COVID-19’un Wirecard üzerindeki etkileri ile ilgili herhangi bir sorunuz veya endişeniz olması durumunda, mevcut Wirecard irtibat kişisi ile iletişim kurunuz.

5. Wirecard ile bir etkinlikte ne zaman bir araya gelebilirim?

Wirecard’ın Mart ayındaki şu ana kadar olan etkinlikleri iptal edilmiş ve bazıları ise 3. veya 4. çeyreğe ertelenmiştir. Etkinliklere Nisan ve Mayıs ayındaki katılımlar ile ilgili kararlar aşamalı olarak alınacaktır. Sizlere düzenli olarak güncel bilgi vereceğiz.